Veelgestelde Vragen

Here zijn de antwoorden op vastgestelde vragen

• Om hoe laat kunnen we aankomen?

Wij verwelkomen U tussen 16u30 en 18u30.

• Om hoe laat moeten we de lodge (op de vertreksdag) verlaten?

Wij vragen U om 11u uw lodge te verlaten.

• Wat is de route naar AquaLodge?

Ga naar Ermeton-sur-Biert. Op de hoogte van de kerk, neemt « rue Germensau », die bijna tegenover de kerk ligt (richting Biesmerée). Na de brugje, sla linksaf. De steegje slaat rechtsaf. Voordat deze naar boven gaat, sla linksaf: U bent aangekomen: nu time to relax!

• Is de planning altijd up-to-date?

Ja, onze planning wordt direct na elke boeking bijgewerkt.

• Is er een aanbetaling?

Bij het boeken, vragen wij uw creditcard. We zullen uw creditcard met het totale bedrag van de boeking debiteren (voor uw aankomst).

• Hoe kan ik een ongewone nacht (cadeaubon) aanbieden?

Stuur ons een e-mail naar info@aqualodge.be met de waarde van het cadeaubon, de naam van de persoon aan wie u deze cadeaubon wilt aanbieden. Wij zullen U per mail of post een aangepast cadeaubon sturen.

• Zijn huisdieren toegestaan in de lodges?

Helaas, aanvaarden wij geen dieren voor hygiënische en veiligheidsredenen.

• Hoe is het beddengoed?

Elke lodge heeft een dubbelbed van 180 x 200 cm (23 cm dik). Ze zijn allemaal uitgerust met kussens en dekbedden.

• Worden de lakens voorzien?

We voorzien lakens en handdoeken zodat jullie van een ??comfortabel verblijf kunnen genieten.

• Mag ik kaarsen of andere ontvlambaar producten meebrengen?

Helaas niet.

• Hoe wordt de lodge uitgerust op het gebied van comfort?

Elke lodge wordt met een houtkachel & een elektrische kachel verwarmd, en wordt uitgerust met een (normaal) toilet, een douche of bad, een stopcontact, WIFI en een televisie.

• Mogen wij onze eigen maaltijd meebrengen?

Nee, maar we stellen voor een schotel met lokale gerechten te boeken (meegebracht tot uw lodge). Informeer ons via mail 48 uur voor uw aankomst.

• Hoe wordt het ontbijt geserveerd?

Het ontbijt wordt in uw lodge via het doorgeefluik bij de voordeur geserveerd.

• Ik zou graag een ontbijt “Reine Libellule” boeken (of een andere dienst), hoe kan ik het doen?

Als u het niet tijdens de boeking hebt gedaan, kunt U contact met ons nemen (info@aqualodge.be of +32 492/06.96.06).

• Mag ik met mijn baby aankomen?

Ja, Als U het wenst, kunnen we een kinderbedje voorzien. Laat het ons weten op voorhand.

• Zijn er sommige promoties?

Ja, we doen promoties die zichtbaar op onze website zijn (booking pagina).

• Wat zijn de annuleringsvoorwaarden van AquaLodge?

Onderstaand treft u de voorwaarden aan die bij annulering van kracht zijn. De getoonde bedragen en percentages dienen door u te worden betaald. Tussen 7 en 0 Dag(en): 100 %; Tussen 21 en 8 Dag(en): 50 %; meer dan 3 weken: 0%.

• Mijn vraag wordt niet hier opgenoemd. Hoe kan ik contact met AquaLodge nemen?

In het geval dat uw vraag hier niet opgenoemd wordt: info@aqualodge.be of +32 492/06.96.06